lunes, 7 de enero de 2008

S'acaven les festes Nadalenques, a seguir en la rutina!!!!!!

Wenas
Tot lo bo s'acava i esque estos nadals an sigut favulosos, ara toca torna a la rutina de cada dia.
Magradaria recorda totes les nits de nadal pero be no men recordo jeje, la veritat esque em xalat totes les nits que em surtit pero en especial la nit de cap dany que ens va marca a tots jeje.
Weno ara em de pensa que toca curra un poc i despre setmana santa i sense donarmon conte ja estarem a l'estiu, uix me penso que estic corren massa jeje.

Ara ficare el vidioclip d'una canso que esta de moda, sobretot els dijous al moet.



Weno un saludo per a tots els visitants de la pagina i en especial als dalton vip

5 comentarios:

Anónimo dijo...

ooooo ara si k si!!! es la meua kanso jaja

ke fabulosa viva muchachito bombo infierno xD

inga dw krak

Anónimo dijo...

sas que isaac jaja pensa que esta setmana retorna la lliga i et vull torna a veure com un roberto carlos
mos parlem dw

Vip vip vip vip

Anónimo dijo...

jajaja esta semana retorna la lliga xo rubertuuu nouse xD aver kuans men kauen lo dijous u sabre....saspera k los minims posbiles i si es cap millo ankara k no u krek jaja


enga makinaa


arriverci

Anónimo dijo...

Que puteros sou estos dels Dalton. Màquines asta molt bé lo blog.
Tot i que cotito ho fa tot ell.

Enga saludos del mariscal. jajaja

Anónimo dijo...

Weno anonimo la pagina la faig en molta ilusio ja que tots ells tambe majuden.
Estic conten de com funciona la pagina
Saludos