miércoles, 6 de febrero de 2008

Carnaval's 2008


Hola a tots i totes.

A pesar dels grans carnavals d'arreu del mon com Brazil, Vinaroz... Nosaltres a Jesus tambe ho celebrem a lo grande, amb una nit d'espectacle on tots els jesusencs i jesusenques es reuneixen al ball per fe el seu propi espectacle.
El disabte la nit els dalton's es van disfresar, com no jeje. Els xics de ANIMADORES i les xiques de JUGADORES DE FUTBOL tambe teniem 4 TOREROS i dos homes, un hi a era de la tercera edat i anava en cadira de rodes nomes feia que aixeca les faldes a les animadores era un poc "calent" jeje. Ens va sorprendre l'actuacio dins al ball de la colla L'abeuradero naven de la brigada del poble amb unes bufadores, graneres... Van deixa el ball com una patena.

Ara us deixo amb les imatges de la nit, no vos u perdeu i comenteu





Un saludo a tots i totes =)

2 comentarios:

Anónimo dijo...

wenas nois i noies !!! k feu jo aki aburrida com sempre.
Estic completament d'acord en lo publicador de la pagina.
Nomes vos volia dir que la nit de karnaval vaig xalar un mun fotieu tots unes pintes k era un no parar de riure jejjeje. Va ser un von espectacle la veritat L'any k be s'a de repetir jo no meu perdo vos u dic en seerio k feia temps k no xalava tant com aquella nit

WEno nois i noies vos deixo que men vaig a dormir

Molts besitos a tots
Mos parlem

Anónimo dijo...

Un bon carnaval,
si señors!